Göbek Eritmek İçin Pratik Bilgiler

03 Temmuz 2015

Göbek Eritmek İçin Pratik Bilgiler - Fitness CitySiz de mi aynalara küstünüz? Göbek bölgenizde görmekten sıkıldığınız ve bir türlü gizleyemediğiniz yağlara mı sahipsiniz? Artık sizi huzursuz eden ve fışkıran o yağlara sünger çekme zamanı geldi. Sizlerle paylaşacağımız birkaç pratik alternatifleri uygulayarak hayal ettiğiniz göbeğe kavuşmanız mümkün.

Protein Takviyesini İhmal Etmeyin…
Kilo verme felsefesiyle yola çıkıyorsanız protein mutlaka hayatınızda olmalı. Protein sayesinde gün boyu yaşayacağınız tokluk hissi hedeflerinize ulaşmanız için anahtar nokta olacak.

Karbonhidrata Ara Verin
Karbonhidrat azalması ile iştahınızda da belirgin farklılıklar yaşadığınızı göreceksiniz. Tükettiğiniz karbonhidratı azalttığınızda, daha az acıkacaksınız. Hatta karbonhidratı bırakmak, göbek bölgesindeki yağlanmaların da önüne geçmeniz anlamına gelir.

Aktivite ve Egzersiz Hayatınızda Hep Olsun!
Yalnızca göbek eritme mantığıyla yola çıkmayın. Vücudunuzun genel yapısını hafifletecek aktivitelere yönelin. Unutmayın, düzenli egzersiz ile kolay ve kalıcı bir şekilde kilo vermiş olacaksınız. Fitness salonuna yazılmanız, ideal ve kaliteli şekilde kilo vermeniz açısından dikkate değer bir ayrıntıdır. Eğitmenler eşliğinde iyi bir egzersiz ve diyet programı sahibi olabilirsiniz.

Tüm bu önemli maddelerin yanı sıra belirtmemiz gereken birkaç nokta daha var.
  • Alkolden kesinlikle uzak duruyoruz! Alkol, bölgesel anlamda göbek çevresinin yağlanmasında etken rol oynar. Bu sebeple alkolden uzak durmamız beden sağlığımız açısından son derece önemlidir.
  • Yağlı gıdalardan uzak durarak, yağ içermeyen yoğurt tüketimine dikkat edin.
  • Dik duruş ve dik oturuş konusu da önemlidir. Göbeğinizi iç kısma çekerek göğüsler dışarıda olacak şekilde durun. Sürekli tekrarlarsanız göbeğinizin erimesine katkıda bulunabilirsiniz.
  • Kronikleşen bir stresli yaşamın göbek etrafındaki yağlanmayı artırdığını biliyor muydunuz? Stressiz bir yaşamı yakalamaya çalışın.
  • Akşam tükettiğiniz gıdalar vücuttaki yağlanmaya direk olarak etki eder. Akşamları daha hafif gıdalar tüketmeye özen gösterin.
  • Su içmek, karın bölgesindeki yağlara savaş açar. Günde en az 2 litre su için.

Üzerinde durduğumuz tüm bu pratik bilgileri hayatınıza işlemeyi başarırsanız, en verimli sonuçları alacağınızdan şüphemiz yok. Metabolizmanıza kulak verin. Sağlıklı bir bedene kavuşmak için pratik bilgiler hayat kurtarıcıdır.

  • PAYLAŞ